yarın x3 alıcam..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kace5

Üye
    Konu Sahibi
yarın x3 alıcam..
arkadaşlar yarın telefon alcam ama çok kararsızım.. x2 mi alsam x3 mü.. yorumlarınızı bekliyorum.. bide aynı fyata daha iyi özellikte başka telefonlar varmıdır? şayet 350 lira gibi bi paranız olsaydı hangi telefonu alırdınız?

--------------- Ekleme ---------------

ilgilenirseniz sevinirim
 

Neverex

Üye
Arkadaşım x2 al bence benim arkadaşımda var.Gayet güzel bir telefon.Bizzat inceleme fırsatım oldu.Telefon güzel tavsiye ederim.
 

jeshogh

Üye
x2 al kamerasının hakkını veriyor...
 
x3 al bence x2 de tip yok.x3 şık bir telefon mavi gümüşü çok şık.x3 al bence
 

kace5

Üye
    Konu Sahibi
ya aynen.. kafamın karışmasının sebebi dizayn ve ses kalitesi.. x2 nin ses kalitesi x3'e göre nasıl sizce?
 

jeshogh

Üye
x2 nin kamerası çok iyi gerçekten sesi hakkında fazla bilgim yok
 
e63 e de bakmanı tavsiye ederim
ama x3 daha iyi x2 den
 

Neverex

Üye
ya aynen.. kafamın karışmasının sebebi dizayn ve ses kalitesi.. x2 nin ses kalitesi x3'e göre nasıl sizce?

X3 ile x2 yi ses olarak incelemedim.Fakat x2 nin sesi harika cızırtı falan yok.Tavsiye ederim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...