yarın okullar açılıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
yarın okullar açılıyor
evet beyler düşünceleriniz nedir
 
Beslenme çantanızı hazırlamayı unutmayın
 
ya bırak ne okulu tobe yaaa
lıse 4 teyım ama bu kadar nefret etmemıstım daha once
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bizim 1 hafta daha var. Ama hazırlığa 2 hafta fakültelere 1 ay verildi tatil
 

kaan4554

Üye
Şu tablet'ler dağıtılacak ya onun dışında nefret ediyorum okuldan.Bir de Galaxy Tab yerine General Mobile E-tab vermeseler bari Çin malı tabletlerden farkı yok.Oysa samsung'un her şeyi daha iyi.
 

Mert

Üye
Şu tablet'ler dağıtılacak ya onun dışında nefret ediyorum okuldan.Bir de Galaxy Tab yerine General Mobile E-tab vermeseler bari Çin malı tabletlerden farkı yok.Oysa samsung'un her şeyi daha iyi.

Ben markasının olacağını zannetmiyorum
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Galaxy tab mi ??? Daha neler Çin malı ucuz birsey verilecek. Ve sadece müfredat olacak
 
Tepkiler: spy ghost

Mert

Üye
Büyük ihtimalle ondada birsürü hatalar çıkacak
 
ilk önce söylemeli ki yarın o tabletleri öğrenciler alamayacak bekleyecekler bayağı (bize modül dağıtmaları 3 ay sürmüştü) sonra alacaklar bir ton hata geri gidenler gelenler felan olacak kısacası öğrenci seneye anca kullanmaya başlar
 

Revengeful

Emekli Yönetici
zaten 4 sene falan mı ne sürecekmiş dağıtım.. Mert alamayacaksın büyük ihtimalle 9.sınıftın dimi
 

lolaman

Üye
İşletim Sistemi linux olacak androide heveslenmeyin
 

cyber

Üye
vay çömler vay tablet alcaklar ha 5. Sınıflarda alcak diye biliyorum
 
Tepkiler: spy ghost
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...