1tebessum
Üye
-
Konu Sahibi
-
Şu tablet'ler dağıtılacak ya onun dışında nefret ediyorum okuldan.Bir de Galaxy Tab yerine General Mobile E-tab vermeseler bariÇin malı tabletlerden farkı yok.Oysa samsung'un her şeyi daha iyi.
liselerde tablet piyasası başlayacakBüyük ihtimalle ondada birsürü hatalar çıkacak
Aksine 9 olsaydım alacaktımzaten 4 sene falan mı ne sürecekmiş dağıtım.. Mert alamayacaksın büyük ihtimalle9.sınıftın dimi
bi 9.sınıflar alacak artık gider bi bakarız nasıl aletler
liselerde tablet piyasası başlayacak
5.sınıflardan 9 .sınıflara kadar dağıtılacakvay çömler vay tablet alcaklar ha 5. Sınıflarda alcak diye biliyorum
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?