yarın kim okula..

Eğer okulu 4 senede bitirirsem burdaki herkese hediye alacağım....
 
Tepkiler: -Börteçine-

Oğuzhan

Üye
Dersim 10:30'da 9'da kalkarım muhtemelen.
 

doctorrr

Üye
Ben Ankara'dan 19 yıllık Emre. Benim ders 9:30-13:00 arası. 7:30'da evden çıkıcam. Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum.
 
Son düzenleme:

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
9.30-10.00 ne be yarım saat ders mi olur
 

ismail

Üye
09:00 - 09:50
10:00 - 10:50
11:00 - 11:50 saatlerinde Kimya dersim varmış gitmesem miki sonuçta altı üstü lise kimyası
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Devamsızlık ?
 
Tepkiler: -Börteçine-

doctorrr

Üye
Gülme gülmeeeeeeeeeeeeeeee (((((((((((
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sen 1.sınıf mı oldun ?
 
Tepkiler: -Börteçine-