yarın işe başlıyorum :((

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hayirli olsun.
Android al

telimden memnunum 6630 bana yetiyor. Bi ara forumda android bolumune girde gor. Herkez anliyormus gibi kullanma kılavuzundaki bilgileri yazip duruyor. bana gore orasi buzhaneden farksız. Espiri yapan yok. Gulen yok. Baziları Teldeki ozelliklerin ne ise yaradigini bile bilmiyor. Katalokta ne yazarsa onu biliyorlar.
 

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
beyler bugün başlamıyorum patron acıdı pazartesi başla dedi

- - - Eklendi - - -


 

M. tAHA

Üye
patron demeye baslamıssın sende
 

PriveT

Üye
Gecmis olsun, ilk is gunun guzel gecmis anlasilan
 

PriveT

Üye


603 ile 701 arasında ne farklar var

Aralarindaki en buyuk fark birini ben kullaniyorum digerini kullanmiyorum )
Saka bir yana biraz baktim ilk gozume carpan fark 701 tipce daha guzel ve 8 GB. hafiza var.
603`te 2GB.

- - - Eklendi - - -

701 8mp kamera, 603 5mp
 

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
Ama arada 300 tl fark var
 

15097

Üye
Allah sabır versin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...