Yarı prof makine önerisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yarı prof makine önerisi
yarı profesyonel nıkon yada canon olacak makıne almak ıstıyorum buyuk merceklı olanlardan onerınız nedır fotoĞraf cekmeye yenı başlıcam ilerde buyulturum makınayı

[h=1]NIKON COOLPIX L310 bu nasıl sızce[/h]
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
Kendinizi geliştirmek için bir makine arıyorsanız bu makinenin size kas çalıştırma dışında pek bir faydası olmaz gibi duruyor Canon sx150 kullanıyorum, manuel modu var. Iso-Enstantane hızı-F değeri gibi ayarların yanı sıra "manuel fokus" yani elle netlik ayarı bulunan bir cihaz. Araştırmanızı tavsiye ederim. Hepsiburadada 300 TL civarı olması lazım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...