Yardımseverlerin Dikkatine

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yardımseverlerin Dikkatine
arkadaşlar pc her açışımda bu uyarıyla karşılaşıyorum aranızda bunun neyden kaynaklandıgını ve sorunu nasıl çözecegim hakında bilgisi olan varmı tşk ederim
 

Altun.

Üye
senin cmd.exe nde(komut satırı) hata oluşmuş istersen başka bi bilgisayardan aynı dosyayı kopyalayıp system32 içinde atmayı deneyebiirsin...
 
cmd bildiğin msdos kipine benzer bir uygulamadır
ama aslında ta kendisi değildir
ve açılışta ancak bununla çalışan bir uygulama varsa hatanın nedeni bu uygulama olabilir

Bu dosyanın yenisi çözüm olmayabilir
bu hatayı kapattıktan sonra başlat menüsünden çalıştır a gel ve cmd.exe yaz enter a bastığında hata vermiyorsa
sorun başka bir uygulamadandır
veriyorsa
arkadaşın dediği gibi cmd.exe her sistemde aynıdır (Vista'da bile) kopyala yapıştır
 
En güzeli format.. Hemde bilgisayarında kendine gelmiş olur
 

xmanemre

Üye
hata wermiosa çalıştırdan sorun ne de olabilir yardım pls
 

XMEN_43

Üye
pc'nin işletim sistemi ne???? (xp,vista,.....,........,.....)
 
pc'nin işletim sistemi ne???? (xp,vista,.....,........,.....)

Vista'da uyarılar farklı görüntülenir
zira Vistada msdos yok zaten
sanırım başlangıç'a eklenmiş msdos çalıştırıcılı bir virüs
olabilir mi? olur...
 
Vista'da uyarılar farklı görüntülenir
zira Vistada msdos yok zaten
sanırım başlangıç'a eklenmiş msdos çalıştırıcılı bir virüs
olabilir mi? olur...

Kankama katılıyorum... Msdos 95 ve 98 lerdee mevcut... Son sürüm işletim sistemlerinde olmaz... Msdos çalıştırıcı yani şekillendirici virüs olabilir...
 
ntvdm 16-bit uygulamaları calıstırırken devreye girer. Cygwin ile aynı sorun yasanıyordu,cozum olarak ;

registry'de HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\WOW\cmdline kaydını sil.
 

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben bi çözüm bulamadım hala
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...