Yardımcı olabilecek var mı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alios33

Üye
    Konu Sahibi
Yardımcı olabilecek var mı?
Arkadaşlar öncelikle hepinize iyi akşamlar diliyorum.
c6-01 marka telefon kullanıyorum bugün belle yazılımını yüklettim. Yalnız kafama birşey takıldı uğraştım birazda olmadı. Mesajlara geldiğim zaman klasörleri gör demeden neden gelen kutusu falan gelmiyorda oturumlar geliyor? Düzeltme şansımız var mı?
 

[ENGİN]

Üye
klasörleri gör sekmesinden gir tekrar seceneklere girip mesaj görünümunu gelen kutusu olarak seç
 

alios33

Üye
    Konu Sahibi
olmadı kardeşim aynen dediğini yaptım çıktım tekrar sadece oturumlar gözüküyor.
 

[ENGİN]

Üye
son yazdığın mesaja girınce oturum acılıyor zaten
 
yeni mesaj geldiğinde klasör olarakmi görünecek engin

----------Eklendi @ 22:58:15 ---------- Yazıldı @ 22:52:07 ----------

Ok ekrandaki yeni gelen mesaja tıklayınca klasöre giriyor normalde yine oturumlar açılıyor
 

[ENGİN]

Üye
yeni mesaj geldigınde gelen giden klasörü açıliyor
 

alios33

Üye
    Konu Sahibi
Yok vallahi değişen birşey yok mesajlara girdiğimde hep oturumlar gözüküyor.
 
ne guzel yapmıslar ıste mesela ahmetle mesajlastıgın tum konuları bır baslıkta toplamıslar ayrı ayrı ahmet.ahmet.ahmet..... yazmıyor.ahmete bastıgınızda ahmetle yapılan tum mesajlar baska mesa mehmet dıyelım mehmetle yapılan tum yazısmaları bır yerde goruyorsunuz bana gore cok guzel dusunmusler.bunun neresı rahatsız edıcı onu anlayamadım
 

alios33

Üye
    Konu Sahibi
Sevgilin direk son konuşmayı görüyor candost kardeş. İşte orası rahatsız edici
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...