Yardım X6 açılmıyor!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yardım X6 açılmıyor!
Rambo'nun C6v41 portunu flaşladım local mode ekranından sonra beyaz ekran geldi telefon açılmıyor yardım edin!

Orjinal v40 fw attım yine aynı şey

Phone mode offline'mış düzelttim oldu!!!!

Valla kalpten gidiyodum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...