Yardım...Microsoft .Net Framework 4 ü bilgisayarıma yükleyemiyorum..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mks740

Üye
    Konu Sahibi
Yardım...Microsoft .Net Framework 4 ü bilgisayarıma yükleyemiyorum..
Arkadaşlar net framework4 ü windows 7 işletim sistemi olan bilgisayarıma kuramıyorum. Yüklerken yükleme sırasında önemli hata diye bir sorun karşıma çıkıyor. Bir türlü çözemedim. Yardım edebilecek var mı? Team viewerla da bağlanabiliriz.
 

EneSinan

Üye
xp olsaydı yardımcı olmaya çalışırdım
 
program ekle veya kaldira bak freamwork eski surumu olabilir varsa sil
 

ANIL

Admin
orjinal sitesinden yüklüyorsun dimi?
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
benimde sorunum vardı format attım hata mata kalmadı
 

B.BUSKUT

Üye
bendede var yükliyemiyorum bunun yüzünden onlarca programı kullanamıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...