Merhaba arkadaşlar. Doğubank'tan bir adet BB 9800 aldım. Gayet kullanışlı bir cihaz. Bir hafta kadar kullandıktan sonra desktop manegere bağlayarak çeşitli güncellemeler kuralına uygun olarak yaptım ve cihaz restart yaparak kullnıma açıldı.Incelediğimde msn ikonu olmasına rağmen programın cihazda olmadığını farkettim ve app manegerden indirerek cihaza kurdum. Cihat tekrar restart yaptı ve siyah bb ekranı sonrası App Error 603 yazan bir hata mesajı verdi. Bu yazının altındada restart sekmesi var buraya tıkladığımda cihaz tekrar kapanarak açmaya çalışıyor ve tekrar bu error kodunu veriyor. PC ye bağlıyarak geri yüklemeyi denedim ama cihaz tam açılmadığından desktop meneger telefonu göremiyor. Bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim...
Ah arkadasım ah metro gros marketten bende 9800 torch aldım ancak almaz olaydım bu kadar problemlı bır cıhaz olamaz aynı olay benım basıma geldı cıhazı 2 gun kullandıktan sonra teksın servıse gonderdıler, teleservıs 15 gun gecmesıne ragmen cıhazı daha teknık servıs kayıdına bıle almamış, bırakkı yazılım yuklıyecekler, sacma sapan bır dagıtıcı fırma ve teknık servıslerı var,satışı yapan fırma dısında muhattap olacagın hıc kımse yok, bulamıyorsun
koskoca RIM fırmasında bıle telefonlara bakan yok bu kadar basıt bır fırmaymış bunlar,, hıc bır seye acımıyorum telefonu alırken eşim alma demıstı, keske sozunu dınleseydım dıyorum cıhazı 09/1/2011 de aldım bu gun ayın 28/1/2011 tele fonu topu topu 2 gun kullana bıldım 2 gunluk kulanıma 1300 tl İyi iş valla