@yarbay - 2500 :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SkyLaBTR

Üye
hayirli olsun... darisi basima
 
Hayırlı olsun bende şimdi taze taze Yarbaylık'tan Albaylığa terfi ettim Mod olduğum için rütbemi göremesemde arkaplanda rütbelerin yükseldiğini bilmek güzel
 
tanımazmıyız kardeşim tebrikler benim biraz daha yolum var
 
    Konu Sahibi
Biraz Geç Oldu Ama Ayrı Ayrı Herkese Teşekkür Ederim.
 

Nextman

Emekli Yönetici
Nice rütbelere
 
Tepkiler: Kayahan14
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...