Yaptığım ilk 3D oyun

VIP_TECH

Üye
    Konu Sahibi
Yaptığım ilk 3D oyun
Arkadaşlar bu aralar üzerinde çalıştığım bir şey vardı: Oyun yapmak...
Bayağı da uğraştım sonunda amaçsız da olsa (senaryosu yok) kendime ait ilk oyunumu yaptım. Kesinlikle edit değildir. Tamamen bana aittir.

Kontroller:
Yön tuşları ile arabayı sürün

Q ve E ile kamerayı döndürün...

İşte link:


Kurulum gerektirmez. Direkt olarak çalışır.

5 saniye bekleyip reklamı geç dedikten sonra otomatik olarak "yaris" adında bir exe dosyası inecektir...

Yorumlarınızı bekliyorum...
 
Tepkiler: -Empat-
görselleri de yayınlaman iyi olurdu diye düşünüyorum
 

VIP_TECH

Üye
    Konu Sahibi
Oluuur... Hemen yayınlarım...

- - - Eklendi - - -

 

Matthe

Üye
Minecraft terk
 
Tepkiler: dendok ve key43

achambo

Üye
güzelmiş ama bitmiyo
 

achambo

Üye
Teşekkür ederim. İnşallah yenilerini yaparım ...

oyun için

bekliyorum kardeşim için bilgisayarda oyun yok bunları oynatırım


- - - Eklendi - - -

zemini gri asfalt gibi yapsan araba da daha iyi olsa güzel olurdu
 

VIP_TECH

Üye
    Konu Sahibi
eline sağlık kardşim emek var bazı antenler ne anlar bundan
Çok teşekkür ederim

- - - Eklendi - - -



oyun için

bekliyorum kardeşim için bilgisayarda oyun yok bunları oynatırım


- - - Eklendi - - -

zemini gri asfalt gibi yapsan araba da daha iyi olsa güzel olurdu

kesinlikle evet ama bunu yapmamın nedeni bir deneme idi. Bunun ne bi' amacı var ne de bi' anlamı ama
bunu yapabildim yani inşalah yenisi gelir

- - - Eklendi - - -



oyun için

bekliyorum kardeşim için bilgisayarda oyun yok bunları oynatırım


- - - Eklendi - - -

zemini gri asfalt gibi yapsan araba da daha iyi olsa güzel olurdu

kesinlikle evet ama bunu yapmamın nedeni bir deneme idi. Bunun ne bi' amacı var ne de bi' anlamı ama
bunu yapabildim yani inşalah yenisi gelir
 
Tepkiler: achambo

Tuna-TR

Üye
GTA V'in yeni ekran görüntüleri bunlar mı?
Şaka bi yana emek var ben hiç yapamıyorum
 

Heroata

Üye
Cok guzel olmus ciddiyim hangi programla yaptin? Ben de.merakliyimdir boyle seylere. Projem bitince gurur duyarim kendime. Kotu diywnler olr ama asla yilma
 

VIP_TECH

Üye
    Konu Sahibi
Hepinize çok teşekkür ederim Heroata game makerı kullandım ancak kodlar filan yazdım O yüzden bayağı uğraştım... Derslerden filan öğrenebilirsin istersen...
 
hangi programla yaptın merak edyrm bnde ugrascm
 

Tuna-TR

Üye
Arabayı neden kıpkırmızı yaptın camları falan mavi yapmak zor mu?
 

VIP_TECH

Üye
    Konu Sahibi
Aslında boyama işi biraz uğraştırıyor ve Game Maker'ı kulandım ama pro olmalı yani ful sürüm...