Yalnızlık

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yalnızlık
bir kagit gemi gibi batiyorum limanimda

sacimda kar taneleri tek tek...

bir silik fon

gencligm

eyvallah cekmis umidim

tum fotograf karalerinde.....



sen misin o?

yalnizlik denilen kahpe

bitmedimi izdirabin

su ucube yuregimde




Saygılar
 

Yıgen

Üye
gusel bu aralar bende cekıyorum su kızlar yok mu adamı delı ederler emegıne saglık
 

gknky

Üye
saol güzel şiir
 
Yanlızlık olarak yazdığı "Yalnızlık" olarak değiştirirsen daha ii olur.
 

crows

Üye
saol ya valla güzel
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...