Yağmurdan Hemen Önce

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yağmurdan Hemen Önce
Çalışma masam pencerenin önünde ve dışarıda olan bitenleri takip edebiliyorum. Dikkatimi çekti ne zaman yağmur atıştırmaya başlasa karşı apartmandan bir kadın ve kızı ellerine leğen(kap) alıp toprak doldurmaya başlıyorlar bir kaç avuç toprak alıp koştura koştura evlerine dönüyorlar. Defalarca şahit oldum bunların maksadı ne ola ki? Özellikle yağmuru bekliyorlar.
 
Tepkiler: Nextman ve -Börteçine-

Emrgncy

Üye
Şu an yine yağmaya başladı, Hadi yağmur suyu almak için dışarı leğen koyanı gördüm ama senin komşularda bi enteresanmış
 
Tepkiler: -Börteçine-

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Büyücü müdür nedir
 
Tepkiler: Baranbaris, Emrgncy ve Nextman

Revengeful

Emekli Yönetici
Toprak bükücüler
 
Tepkiler: Serhan, Baranbaris ve Emrgncy

Invoke

Üye
Bence, onları fark ettiğini onlara fark ettirme. :eek:
 
Tepkiler: EroL

NEXUS

Üye
kesin birisine karabüyü yapıyorlar.
 
Tepkiler: Baranbaris ve EroL

Emrgncy

Üye
Kesin büyücüler, Fırtına koptu la burda, dükkanın önünde malzeme kalmadı uçtu, dükkana su girdi
@EroL ne diyorsun bu duruma ...
 
Tepkiler: -Börteçine- ve Topal Pire

0MG90

Üye
Toprak yiyor olabilir
 
Tepkiler: Baranbaris ve EroL

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kesin büyücüler, Fırtına koptu la burda, dükkanın önünde malzeme kalmadı uçtu, dükkana su girdi
@EroL ne diyorsun bu duruma ...

Buraya geleli 3 sene oldu daha ilk defa sel gittiğini gördüm doluların büyüklüğünü gördünmü yağmur duası için kullandılar toprağı heralde
 
Tepkiler: Emrgncy ve .NeXuS.

Emrgncy

Üye
Buraya geleli 3 sene oldu daha ilk defa sel gittiğini gördüm doluların büyüklüğünü gördünmü yağmur duası için kullandılar toprağı heralde
Bence yağmur değil fırtına duası yapmış herifler
Aşağı mahallede evlerin camları patlamış fırtınadan... Fena korktum la, hayatımda ilk defa böyle birşey gördüm...
 
Tepkiler: -Börteçine-

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hortum çıktı diyolar Faceden
 
Tepkiler: -Börteçine-

Emrgncy

Üye
Hacı hortum bir yeri vurur, koca mahalle gitti la, milletin ya çatısı uçmuş ya güneş enerjisi..
Yan tarafımdaki dönercinin tezgahını alıp götürmüş..

Vallaha kasırganın da ne olduğunu öğrenmiş oldum böylece
 
Tepkiler: -Börteçine- ve Topal Pire
Geçmiş olsun abi...
 
Tepkiler: -Börteçine- ve Emrgncy

Emrgncy

Üye
Mahallede elektrikler kesik, telefonunda şarjı bitti bitiyor.. hava kararmadan tükkanı kapatıp kaçmak en iyisi...
 
Tepkiler: -Börteçine-

MaxipmaN

Üye
son yıllarda ülkemizde de hortum görülüyor evlerin durumu vahim kendimizi havada bulmasak bari
 
Tepkiler: -Börteçine-