Engin abimi sevmeyen ölsün.. Saf temiz ruhlu bir abimdir. Bir arkadaşına yanlış yapılsa kendisine yapılıyor gibi olup peşini bırakmaz o olayın.. N9varmış hayırlı olsun derim.. Ilk başlarda bizim yaşlardan sandık sonradan öğrenince şok olduk yinede burdan özür dileriz.. saygıdeğer bir abimdir. ALLAH başımızdan eksik etmesin.. AMIN.