ya benimsin ya ölü...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
ya benimsin ya ölü...
Bir adım atsan bana dogru
Görüversen sonra beni
Ne hali varsa yalnızlıgın
O da bunu görse bari
!
Bir kere olsun n'olur n'olur
Göz göze gelsek senle sonra
Dursa bi anda tüm yalanlar
Unutsak neymiş dünya hali







Esas söyledigim
Bak ben zır deliyim!
Ya benimsin ya da ölüsün!
Budur tek söyledigim!

Nolur nolur nolur!
Bu suç belki af bulur!
Nolur nolur nolur
Kendini bana ver!
Gözden çıkardım yari
Yalnız ölmesem bari!
Nolur nolur nolur!
Kendini bana ver!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...