xpria s mı iPhone 4s mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
xpria s mı iPhone 4s mi?
Hangisi suanda iPhone 4s kullanıyorum.
 
Iphone 4s ini acilen satmanı öneririmnew iphone geldiğinde değeri düşecektirxperia s önermembiraz bekleyip güzel bir lumia alabilirsinayrıca 4s te güzel cihaz seni uzun bi süre daha götürecektirilla android diyorsan onex al olsun bitsin
 

15097

Üye
iphone 4s

- - - Eklendi - - -

iphone 4s
 

lordufuk

Üye
Bencede 4s i sat değeri düşer Xperia s e sakın bakma zaten tasarım olarak berbat menü fln kötü bence
 

MasteLaa

Üye
İkisi arasında 4S tabii ki.
 
    Konu Sahibi
Çok kararsızın ama xpria s çok hoşuma gidiyor
 

MasteLaa

Üye
4S alınca aklında Xperia S kalacak ise onu al yani
 

MasteLaa

Üye
Memnunsan bence değiştirme Alışmak zor oluyor yani
 
    Konu Sahibi
Tamam vazgeçtim iPhone yıllarca kullanabilirsin diğer markaların yeni model çıkarak yaptıgı isleri apple yazılım guncelleyerek yapıyor o yüzden 1 numara
 

amcalu1

Üye
Xperia s te kascak oyun uygulama yok kamera müzik performansı artış olur androide de kolay alışırsin yani xperia s ama lumia 920 incele bence cok hoş telefon
 

hunter41

Üye
seni bilmem ama benim telefonu değiştirsdm Xperia s almayı düşünüyorum fotoğraf çekimi çok hoşuma gitti
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...