XpressSketch V0.2

saolasın üstad güzel program eline sağlık
 

ttgg

Üye
gazyet güzel saolasın
 

canoner

Üye
gercekten guzel bı cızım programı :d
 

_dgncn_

Üye
arkadaşım sağol teşekkürler
 
Eline sağlık ancak sorun var proğramı kurarken rehberine mikrofonuna kamerana erişsin mi diyor? yardımcı olurmusunuz
 
emeğine sağlık gerçekten çok güzel bi program
 

estomb

Üye
teşekkürler deniicem
 

1931

Üye
c6v20 fw kullanıyorum bir türlü açamadım bunu..