evet dediğinizde haklısınızda benim en nefret ettiğim sürüm oldu o , ilk yüklediğimde neydi o sürüm öle hiçbirşey çalışmıyor herşey atıyor bugta , hiçkimse doğru düzgün destek vermemişti , 2 ay ben bekledim bunuda 1 ay beklerim yeterki hızlı olsun
Sizin geliştirici kim bilmiyorum fakat bizde 5.1 daha yeni çıktı. 5.1 stabil olucakta program uyarlanıcakta uzun iş. Rahatından 2 ay 5.0 da dururum ben.
Sizin geliştirici kim bilmiyorum fakat bizde 5.1 daha yeni çıktı. 5.1 stabil olucakta program uyarlanıcakta uzun iş. Rahatından 2 ay 5.0 da dururum ben.
15 Nisan gibi kendi güncellendi , 5.0'da öle olmuştu.
fakat uygulamalar 5.0'a göre çok daha hızlı bir şekilde 5.1 desteği gelecektir diye düşünüyorum, çünkü 4.4'ten 5.0'a geçişte art'ye geçildi birde material design e ama 5.0'dan 5.1'e geçerken pek fazla birşey değişmedi , çok uzun sürdü ama 5.0'ın uygulama desteğinin gelmesi.