xplore 1.58 signed [12.02.2013]

    Konu Sahibi
xplore 1.58 signed [12.02.2013]
mevcut konularda imza süresi dolmuş bende kendim imzaladım, arkadaş denedi ve sonuç olumlu yukleyen arkadaşlarda yorum yaparsa sevinirim

X-plore işlevleri çok olan çeşitli mobil cihazlara uyumlu güçlü bir dosya yönetici uygulamasıdır.
(3 saniye beklemeli sürümdür)

Özellikler:
* Tüm sürücüleri / Klasörleri / Telefon Dosyalarını Görüntüleyebilme
* Entegre Metin ve Resim Görüntüleyici
* Dosya Ayrıntıları Görüntüleyici
* Dosya Özellikleri Düzenleme (Gizleme, Salt-Okunur, Sistem)
* İsimlendirme ve Silme
* Metin Dosyaları Oluşturma ve Düzenleme
* Klasör Oluşturma
* Çoklu Seçim
* Dosya ve Klasörleri Kopyalama ya da Taşıma
* Bluetooth ya da Kızılötesi ile Dosya Gönderebilme
* ZIP, RAR, JAR Arşiv Dosyalarını Ayıklayabilme
* ZIP Arşiv Dosya Paketi Oluşturabilme
* Word Belgelerini Görüntüleyebilme
* Cihaz Donanım Bilgisi Görüntüleme
* İşlemler ve Görevleri Görüntüleme (Sadece Symbian 7/8 Mevcut)
* Dahili Program Güncelleştirme
* Mesaj Klasörlerini Görüntüleme ve Dosyaları Kaydetme
* Hex Görüntüleyici ve Editör
* Dosya Arama
* Klasör Kısayolu
* Basit Müzik Çalar
* Basit Video Oynatıcı (Symbian 7.0s ve Üstü Sürümlerde Mevcut.)

Yenilikler:
* Nokia Belle Refresh/FP1/FP2 ile uyumlu



hacksiz,imzalamadan direk c yükledim. çalıştı.tşkler

bende de çalıştı teşekkürler

hacksiz imzasız hatta bugün yazılım attırdım telefona sorunsuz tıkır tıkır çalışıyor teşekkürler
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: muhsinsa, The-Rock, hkn6167 ve 14 diğerleri

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Her Telefona Yükleneceği Kanısında Değilim, Ama Bakalım
 
Tepkiler: yaren_dede

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici


deneme şansın oldumu benim yazılım hackli olduğu için imza olayını deneyemiyorum

Bende De Gömülü Ama Şöyle Birşey Var, Bu Siscontents Sertifikası Programlar İçin Yeterli Yeteneklere Sahip Değil, Fakat Temalar İçin Yeterli. Ama Açıklamada Biri Denemiş Ve Yüklenmiş. Teknik Anlamda Yüklenmemesi Lazım Arkadaşında Çalıştıysa Belki Yüklenir..
 
Tepkiler: yaren_dede
    Konu Sahibi
neyse bekliyelim bakalım deneyen biri daha çıkar herhalde
 

Emre

Üye

TEST 603 FP2


- - - Eklendi - - -

sis editor ile ismini belle mod yaptım
 

metyuu

Üye
ben denedim dostum rompacherdaki eklentileri kapatınca yüklüyor gibi oluyor ama yüklenemedi diyor
 
Tepkiler: yaren_dede
    Konu Sahibi
ben denedim dostum rompacherdaki eklentileri kapatınca yüklüyor gibi oluyor ama yüklenemedi diyor

hmm bu eleman nasıl yukledi acaba neyse konu birgun dursunda yarın çöpe alırım olmazsa


---eklendi---

emre yamalar kapalı yuklemiş sorun çıkmamış
 
Tepkiler: RetaXter

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
En iyisi yeni format atmış birinin denemesi ve tabi orjinal fw olan
 
    Konu Sahibi
arayıncada hack yapmamış üye bulunmuyor konumu açsak acaba
 
abi konuyu yeni gördüm dün arkadaşın e6 yı hackliycektik attım ona süresi geçmiş dedi ben kendim imzaladım sis editörle oldu sorun yok yani
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici


Sis editörün kendi sertifikaları self le binpda garanti olsun diye ikisiylede imzaladım süresi geçmiş tüm sertifikalarda işe yarıyordu şimdi cfw kullanıyorum

Onların İşe Yarayacağını Hiç Zannetmezdim, Birisi Root Birisi Self-Signed Sertifika. Hayret Neyse. Konu Sahibide Bunlarla İmzalasın..
 

temm06

Üye
hacksiz,imzalamadan direk c yükledim. çalıştı.tşkler
 
Tepkiler: yaren_dede

leon_ysn

Üye
bende de çalıştı teşekkürler
 
Tepkiler: yaren_dede