Xperia s açılmıyor !

LoqeL

Üye
    Konu Sahibi
Xperia s açılmıyor !
Evet arkadaşlar direk anlatayım nasıl olduğunu . Dead trigger oynuyordum . Lv 5 olunca bank açıldı . Tıkladım twitter dan takip et falan ona tıkladım . Oyunun içinde sayfa açıldı . Sonra çıktım . Ekran takıldı . Bende güç ve ses açma tuşuna bastım . Telefon kapandı ve açamadım . Ne yapmam gerekli ? Telefon rootlu değil .
 
Telefon açma tuşuna basınca hiç bir tepki vermiyor mu ?
 
Hiç tepki vermiyorsa zaten rootlamamışsında teknik servise götürebilirsin
 

LoqeL

Üye
    Konu Sahibi
Hiç tepki vermiyor telefon . Kullanım klavuzunda güç + ses kısma elektriği keser . Sonra tekrar açabilirsiniz diyordu

- - - Eklendi - - -

Hiç tepki vermiyor telefon . Kullanım klavuzunda güç + ses kısma elektriği keser . Sonra tekrar açabilirsiniz diyordu