xperia ray yorumlarınız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cengizba

Üye
    Konu Sahibi
xperia ray yorumlarınız
arkadaşlar xperia ray ile neo-v arasında kaldım aradaki fiyat farkı değermi sizce ve iki telefonuda kullanan arkadaşlar + ve - yönlerini paylaşabilirlermi
 

cengizba

Üye
    Konu Sahibi
birde arkadaşlar root işleminde sıkıntı yaşarmıyım daha önce deneyenler olduysa yardımcı olabilirlermi?
 
Rayin ekranı kucuk
Neo v buyuk
Rayin kamerasi 8 mp
Neo v nin 5 mp
 
BEN ÖZELLIK BAKIMINDAN RAY DERİM NEO V GUZEL TELEFON FAKAT BANA HITAP ETMIYOR ZEVK MESELSI BRAZDA AMA PARAYA AZ DAHA KOYUP RAY ALMAN DAHA MANTIKLI BIR ISTIR paran varsa ray derim
 

cengizba

Üye
    Konu Sahibi
bende ray düşünüyorum bana daha hoş görünüyor ama dediğim gibi bu root işlemi kafama takıldı daha önce hiç android kullanmadım ama root yapılamıyor gibi duyumlar aldım bu telefona bu konu hakkında bilgisi olan var mı
 
Root yapılmıyorsa bir anlamı kalmaz ki.. Ürün dediğin root olucak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...