xperia ray aldım lütfen yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nouma35

Üye
    Konu Sahibi
xperia ray aldım lütfen yardım
arkadaslar ben dun xpreia ray aldım ve aldıgım andan itibarende apk dosyasını kurmaya calısıyrum ancak hafız kartıma attıgımda telefon direk olarak görmüyor.arastırmalarıma gore ılk once apk installer kurmr lazımmıs onuda googleplay de nkurmalıymısm ancak google playden indir dedıımde telefonum senkronıze degıl deyıp beyz cantalı uygulama gıbı bısey dıyr ve ındıremıyrum.su apk installer dosyasını telefonuma nasl kurabılrım.lutfen yardım gta oynamam lazım
 
Apk installer kurmana gerek yok.Telefonun orginalinde dosya yöneticisi olmadığı için marketten dosya yöneticisi kurman lazım.ES File Explorer programını tavsiye ederim.Onu kurduktan sonra hafıza kartın içindeki dosyaları görebilirsin.Ordan kurabilirsin oyunu
 
öncelikle bnde neo v kullanicisiyim. bende böyle sorunla karşılaştim ve şöyle çözdüm. evdeki bir telefona indirdim dosya yöneticisi sonra blutooth ile yeni aldigim telefona yoladım ve öle yükledim sora apk yüklemeye devam
 

nouma35

Üye
    Konu Sahibi

arkadasım cok tesekkur ederım ıse yaradı allah senden razı olsun .king of fighters ve street fighter ı kuramadım desteklemıyrmus galıba benım telefon neo alcktm son anda vaz gecıp ray aldım hata yaptım galıba seklı falan guzl ama oyun problemı var gıbı.
 
Alakasi yok ray ile neo aynilar islemci olsun gerek performans ray bana daha cekici geliyor neonun arkasi hosuma gtmyor:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...