Xperia Play Açılmıyor Yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Xperia Play Açılmıyor Yardım
Xperia Play telefonuma Ics 4.0.4 kurdum Ama Açılırken Sony Ericsson Yazısında Kalıyor.. Sony Pc Companion İle telefonu kurtarmaya Çalıstıgımda Telefon Yazılımı Değiştiği İçin Yazılım Yüklemenez Diyor Ustaların Yardımlarını Bekliyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...