Xperia neo 3g yardim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Xperia neo 3g yardim
Arkadaşlar ben turkcell hat kullanıyorum daha önce 3g ye kayıtlıyım die biliyorum telefonu 4 aydır kullanıyorum 3g yazısını bildirm çubuğunda hiç görmedim 3g telefon ayarlarından mı açılıyor yada nasıl turkcell 3g ye kayıt olurum
 

Superfan

Üye
Şimdi 3G derken ne demek istiyorsun?Mobil internet mi?
 

Superfan

Üye
Eğer 3G ile internete girmeyi diyorsan;

ayarlar > kablosuz ve ağlar > Mobile Şebekeler

Orada;

Veri Etkin diye bir seçenek var.O açık olacak.Onu açınca Veri dolaşımını da aç.O zaman tamamdır.
 
    Konu Sahibi
Eğer 3G ile internete girmeyi diyorsan;

ayarlar > kablosuz ve ağlar > Mobile Şebekeler

Orada;

Veri Etkin diye bir seçenek var.O açık olacak.Onu açınca Veri dolaşımını da aç.O zaman tamamdır.
şu anda açtım her zamanki gibi h harfi var peki bende hiç 3g li telefon şimdiye kadar olmadığı için 3g ye kayıt olmamıl olabilrim nasıl olacam kayıt
 

klongs

Üye
​h hsdpa 3g oluyor yani
 
3g ile goruntulu arama neo da yok. fakat cift mod gsm/wcdma secersen 3g hizinda internete baglanirsin. sebeke yerindeki H harfi bunu gosterir. gsm secersen sadece E gozukur oda gsm kullanir baglantin yavas olur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...