Xmas by Dark Side s60 v5

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

'Şeref'

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Xmas by Dark Side s60 v5




 
Tepkiler: [DeathstorM], s@hr@ ve By Y@VUZ

kncrpn

Üye
iconlar cıkmadı telefon oyle kaldı tema deistiremiyorm napacam acil yardım
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet haklısın kardeşim iconlar görünmüyor..temada hata var.
Ama sen menüde yazıların üstüne basarak temalara gidebilirsin..
 

kncrpn

Üye
telefon b*ku yemis durumda yazılar fln yok napacam hard format düsünüyorm
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Temayı hafıza kartına yüklediysen kartı çıkar..

--------------- Ekleme ---------------

Ayrıca bende yükledim temayı senin mesajı görünce.. benim telde yazılar görünüyordu kolaylıkla değiştirdim temayı ..
 

kncrpn

Üye
sen temayı yukle telefonu ac kapa bakalım yazılarin ustnden gdebilion mu ayrıca madem kendı telefonuna yuklemedn nie paylasıon

--------------- Ekleme ---------------

temayı deistrmisn bu tema guzelms yukledin mi iconlar saglam mı ona gore
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hocam madem tema hatalı niye telefonu açıp kapatıyorsun. direk temayı değiştirseydinya
ayrıca genelde paylaştığım temaları yüklemeden paylaşmam ama bu tema beni gafil avladı. Patlak çıktı
kusura bakma ..


--------------- Ekleme ---------------

Ya bugün bu denediğim 3. Hatalı Tema aksilikler peşimi bırakmıyor ..
Ama bu son temada bi hata yok bizzat "denedim" tekrar kusura bakma
bu gün birde şu temayla uğraşmıştım 4 ayrı renkli tek tek tlfna yükleyip paylaştım bu temaya zaman kalmamıştı ama terslik ya daha çok uğraştırdı..
http://www.maxicep.com/symbian-s60v5-temalari/aari-c-by-grangex-colors-series-themes-onizlemeli-437788.html
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Önemli değil Mehmet
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...