Öneri XİAOMİ Mİ MAX 2 Kullanan Varmı

Murat Alper

Moderator
    Konu Sahibi
XİAOMİ Mİ MAX 2 Kullanan Varmı
Merhaba arkadaşlar xiaomi mi max 2 kullananlar var'mı aranızda acaba nasıl telefon sizce 128 gb versiyonu 1550 tl 4 gb ram kronik sorunu falan varmıdır yanıtlarınız için şimdiden ederim
Yardımcı olabilecek kimse yok mu acaba
 
Snapdragon 625 işlemci iyi asus 3 kullanıyorum ama mi max ında iyi olduğunu düşünüyorum bende niyetlendim almaya.taşıma sorunun yoksa al derim.
 
Kardeş mi5 al mi max in işlemci yavaş

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi