Xiaomi MI-2′nin satışları başladı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Xiaomi MI-2′nin satışları başladı
Geliştirdiği akıllı cep telefonu modelleriyle birlikte özellikle Asya ülkelerinde belirli bir popülerliğe kavuşmayı başaran Xiaomi firmasının yakın gelecek içerisinde tanıttığı MI-2 isimli modelinin satışlarına başladı.

50,000 ve 150,000′lik partiler halinde yalnızca üreticinin resmi internet sitesinden Çinli tüketicilere sunulan ürün çok kısa bir süre içerisinde tükenmeyi başarırken, şimdilerde ise karşımıza Hong Kong ve Tayvan’da çıkacak.

Üretici üretim metrajını arttırmak adına görüşmelerini sürdürürken, firmanın bu işlem ardından 2013’te Avrupa’ya açılacağı düşünülüyor.



Xiaomi MI-2’nin teknik özellikleri;
• 4.3 iç genişliğindeki HD çözünürlüklü dokunmatik ekran,
• 1.5 GHz hızında çalışan dört çekirdekli Snapdragon işlemcisi,
• 2 GB kapasitesindeki RAM bellek,
• 16 ve 32 GB kapasitesindeki depolama seçenekleri,
• 8 MP çözünürlüğündeki arka kamera,
• 2 MP çözünürlüğündeki ön kamera,
• Android 4.1 Jelly Bean işletim sistemi,
• MIUI kullanıcı arayüzü,
• Bluetooth 4.0 ve Wi-Fi b/g/n bağlantı seçenekleri,

Xiaomi MI-2′nin satışları başladı
 
Ekran 4.7 gibi olsa RAM'de 3GB'a çıksa daha iyi olurdu benim gibiler için + haber için emeğinize sağlık
 
Yine bir cihaz daha.Benimde bir tane çıkarmam lazım

Haber için
 

Seglopsi

Üye
bu cihaz çıkalı 2 ay oluyodur en az
 

caglar b

Üye
türkiyeye gelse çin falan dinlemem bu telefonu alırdı

- - - Eklendi - - -

türkiyeye gelse çin falan dinlemem bu telefonu alırdım
 
tel saglam ve guvenli olsun çin veya brazil fark etmez kullanmak isterdim!!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...