X6 Gps sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
X6 Gps sorunu
Arkadaşlar yeni aldıgım Nokia x6 telefonumda gps sürekli açık gözüküyor.Durmadan 5 dakikada bir bilgi mesajları geliyor kontörlerim yavaş yavaş bitiyor. Nasıl kapatabilirim bu GPS i veya başka bi çözümü varmıdır ?
 

baya1994

Üye
merhaba uygulamalarda yer uygulaması var ona tıkla sonra konumlama - konumlama sunucusu - otamatık olanı kapalı yap en üstteki ve gps uçretsiz güle güle kullan
 
    Konu Sahibi
sağol çok teşekkür ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...