x6 bedava müzik

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
x6 bedava müzik
Selam,
Turkselle nokianın ortak kampanyası x6 müzik alana 1 seneli istediği kadar şarkı indirme bedava olduğu söyleniyor.İndirirken turksel indirme parası alıyor mu ?Şöyleki ovide bir ücretsiz uygulama indirmek istediğinizde telinize mesaj aolarak geliyor ve öyle indiriyorsunuz.Bu mesajdaki linki tıklayıp indirdiğimizde kontör gider mi?Ona göre x6 alabilirim
Teşekkür ederim

--------------- Ekleme ---------------

yahu bunu bileniniz yokmu,ona göre telefonu alabilirim
 
ındırmeler mevcut ınternet paketın varsa onun uzerınden gerceklestırılır. yoksa 1mb 5 kurus olarak ucretlendırılerek ındırırsın muzıklerı. ama come wıth musıc cıhazlarında turkcellın kampanyası var. yanı mevcut faturalı hattın varsa nokıa x6 yı aylık 69 tl odeyerek satın alabılırsın. paketın ıcerıgınde cıhaz+her ya 1 gb ınternet+hafta sonları turkcellılerle ucretsız gorusme+1 yıl come wıth musıc uyelıgı var.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...