X5 Kamyonet Olursa

swedeniz

Üye
    Konu Sahibi
X5 Kamyonet Olursa
evet yeni eserim nasıl?
 
bence mukemmel olmus !!!bence sen bu fotoyu bmw ye gonder!!!
 

swedeniz

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Jan 7 2006, 12&#58;19 PM) [post=247320]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bence mukemmel olmus &#33;&#33;&#33;bence sen bu fotoyu bmw ye gonder&#33;&#33;&#33;
[/b][/quote]
rockford bmw ye nasıl göderirim?
buda yülselmiş hali tır gibi
 

Gokhan43

Üye
İşte tam kıvamını yakalamışsın , gerçek bir 4x4 Kamyonet olmuş
 

swedeniz

Üye
    Konu Sahibi
yorumlarınız için teşekürler en yakın zamanda yeni arabalar ile karşınızdayım
 

kikaksk

Üye
güsel olmuş ta yakışamamış bence..
 

abcde

Üye
güzel bmw dediğin budur işte
 

CannYFoX

Üye
way be bu neymiş böle ama yazık olmuş güzelim x5 e... emeğine sağlık...
 

Quattro

Üye
Aga arka kapı kolunu niye iptal etmedin. Gözünden kaçmış sanırım ama dizayn kalite...
 

swedeniz

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(Quattro &#064; Jan 9 2006, 12&#58;55 AM) [post=248816]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Aga arka kapı kolunu niye iptal etmedin. Gözünden kaçmış sanırım ama dizayn kalite...
[/b][/quote]
harbi he arka kapı kolunu silmemişim
 

Quattro

Üye
Yoksa malları yan kapıyı açıp mı yüklücen.
 

swedeniz

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(Quattro &#064; Jan 9 2006, 01&#58;00 AM) [post=248822]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Yoksa malları yan kapıyı açıp mı yüklücen.
[/b][/quote]
fena fikir deil
 

Vassili

Üye
güzelmiş yakışmış çooOOook güzel.
 

DeLmIrA

Üye
hepsi güsel işide kaptın ama sari farlar (millet beyazlatcam die ugraşıo ) ve kırmızı jantlar ne alaka yinede güsel calısma eline saglık