x-scarface
Üye
-
Konu Sahibi
-
kim tanıyo beni
pek kişinin de tanıyacağını sanmıyorum[ENGİN];5413820' Alıntı:
[ENGİN];5413868' Alıntı:pek muhabbetimiz olmadı ama iyi birine benziyorsun gibi gibi kardeşim
Yakın zamanda smiley duvar kâğıtlarımı istemiş bi abimdir
Normalde çok kültürlü ve bilgili olduğu halde bunu belli etmeyen mütevazi bir insandır kendisi. Espirileri genelde bel altı olur, kalitesi tartışılır
Hayata pozitif bakmayı öğrenebilmiş, umursamaz tavırlarıyla ünlüdür. Bu umursamamazlık onu forumdan bile uzaklaştırabilir belki. Çoğu konunun dağıtılmasında başrol oynamıştır.
Tüm bunların yanında adam gibi adamdır. Açık sözlü ve dürüsttür. Genelde neşelidir ama neşesiz olduğunda bile benim gibi belli etmez kimseye. Kısacası; özleyeceğim insanlar arasındadır...
10 imdb puanlı
bay x ağbi yaralıyüz efendimiz
daha bilmeyenlerde var furkan ilerleme kaydettik seninlesadece ismini biliyorum.
konu dışı bölümlerde görüyorum neşeli biri
Ben tanıyorum DOE
Sen müsicshoptamı kaldın ya
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?