X-plore 1.34

bu xplorer ne acayip program yahu 1.22 hariç hiç birini haşlıyamadılar yaw yinede buna şükür.
 

ççookk

Üye
Arkadaşlar bir sorunum var. Bu xplore'yi yükledim ama silinmiyor. N73'e yükledim lisanssız versiyonunu ama şimdi ise silinmiyor. Uygulama yöneticisinden silmeye çalıştım ama "dosya bozuk" diyor. Nası silecem ben bunu ya?
 
teşekkürler emeğine sağlık
 

mtx142

Üye
eline saglık cok tesekkurler
 
arkadaşlar yardımcı olurmusunuz proğramı yüklerken güncelleştirme hatası alıyorum ne yapmalıyım...
 
sonunda başarabildim ya zip deki dosyanın a0000bcd ismde hata varmış. klasörü yeniden adlandırıp başındaki boşluğu silerek yaptım

--------------- Ekleme ---------------

teşekkürler
 

bybirol

Üye
teşekkürler paylaşım için..
 
arkadaslar tr yaması varmı bunun ?
 

@n!wa+*R

Üye
    Konu Sahibi
Telefon hacklenmesi lazım.
 

matela

Üye
bence 1.23 en kral sürüm tabi bence
 

sam-5650

Üye
samsung 5650 ses artırma sifresi varmi