wt - 3 mühendis kodları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
wt - 3 mühendis kodları
Arkadaşlar bu mühendis kodlarını sıfırlamanın bir yolu yok mu ya? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
 

yolcu20

Üye
Al Kardeşim...

Mühendis ayarlarına geri dön: *#110*01#
Fabrika ayarlarına geri dön: *#987#
COM portunu etkin kıl: *#110*01# -> Device -> Set UART -> PS Config -> UART1/115200
Fabrika ayarlarını ayarlama: *#987*99#
Konstrast ayarı: *#369#
software version: *#800#
software version: *#900#

*#0000#, *#0044# İngilizce Dİline Dön
*#0086#, *#0886# Cin Diline Dön
*#0084#, *#0966# Vietnam Diline dön

moden s500:reset*#881188# GALİBA FORMAT
 
    Konu Sahibi
Kardeşim sorunum şu. WT - 3 kullanıcısıyım. Ses ayarlarını değiştirmiştim ama ses aşırı yükseldi ve şimdi geri alamıyorum. Bu kodlar malasef işe yaramadı
 

yolcu20

Üye
Hmm Bu arada Trident De ses yukseltme mi var ? :O
 
    Konu Sahibi
Walla dostum karıştırdım bişeyler ama çok kötü çıkıyo ses Tavsiye etmem yani
 
sesi bana göre çok güzel ama sizlere göre birşey diyemem
 

benadam

Üye
bu wt-3 ses şifresi hangi si ya anlamadı ben
 

çoko17

Üye
yha arkadaşlar bnde yükselltim normal ayarları bilen varsa söylesin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...