wp8 rtm surumu yolda mı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
wp8 rtm surumu yolda mı?


windowsphone bolumu ekip başkaninin raporlarina gore windowsphone8 RTM SİGNATURE EDİTİON kapali imza surumu dun itibariyle ureticilere gonderilmeye hazir duruma getirildi.

ustteki resimde windowsphone bolumu kurumsal başkan yardimcisi terry meyerson wp ofisindeki afiş onunde goruluyor.




Wp8 RTM signature edition'in nihai entegrasyona hazir olmasi oem'lere gonderilebilecegi anlamini taşiyor.
Bu surumun uretici firmalarin eline gectikten sonra 4-6 hafta icinde entegrasyonu yapilip cihazlara flashlanmasi tamamlanir ve telefonlar sevkiyata hazir olur. Bu durumda wp8 telefonlar icin artik tek engel windows8 ile beraber mi cikicak yoksa windows7 ile entegre calişabiliyor mu? Eger wp8 windows7 ile senkronize olabiliyorsa (ki bu konuda en ufak bir bilgi ortaya cikmadi)wp8 işletim sistemine sahip telefonlar ekim ayi ortalarinda raflardaki yerlerini alabilir.
 
Tepkiler: Esendağlı, Cihanî Sultan ve bulutsuzgece
Hayırlısı bakalım. Fotoğrafa bakılırsa RTM'ye emek veren herkes bitiş imzasını atmış.
Bu ayın sonlarına doğru WP8'li telefonların raf takvimleri ve fiyatları netleşmeye başlar muhtemelen.
 
Tepkiler: Cihanî Sultan

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hayırlısı bakalım. Fotoğrafa bakılırsa RTM'ye emek veren herkes bitiş imzasını atmış.
Bu ayın sonlarına doğru WP8'li telefonların raf takvimleri ve fiyatları netleşmeye başlar muhtemelen.

buyuk ihtimal o imzalar da işin tamamlandgni gosteriyor. Ekim ayi satişa cikiş tarihi olabilir.
 
biride şu wp 7.8 i imzalasada bize doğru yollasa ne kadar güzel olacak ben böyle bekliyorum beklemeye ama umarım beklediğime değecek yeniliklerle gelir.sadece giriş ekranı değilde birsürü özellikle gelse ne kadar olurdu
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

inşallah dedigin gibi olucak. Bir cok yenilikle gelecegini duşunuyorum. Sadece arayuz degişikligi olsa coktan verilirdi. Cunku arayuz hazir zaten hem insanlari yeni arayuze aliştirmiş olurlardi.
 
Hayırlısı bakalım. Fotoğrafa bakılırsa RTM'ye emek veren herkes bitiş imzasını atmış.
Bu ayın sonlarına doğru WP8'li telefonların raf takvimleri ve fiyatları netleşmeye başlar muhtemelen.
Benim imzamı gördünüz mü?
 
Tepkiler: bulutsuzgece

IVI-Elia

Üye


Bence 7.8'de donanımla ve çekirdekle ilgili olmayan özelliklerin %90'u gelecektir diye tahmin ediyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...