papakudioflu
Emekli Yönetici
-
Konu Sahibi
-
Hayırlısı bakalım. Fotoğrafa bakılırsa RTM'ye emek veren herkes bitiş imzasını atmış.
Bu ayın sonlarına doğru WP8'li telefonların raf takvimleri ve fiyatları netleşmeye başlar muhtemelen.
biride şu wp 7.8 i imzalasada bize doğru yollasa ne kadar güzel olacakben böyle bekliyorum beklemeye ama umarım beklediğime değecek yeniliklerle gelir.sadece giriş ekranı değilde birsürü özellikle gelse ne kadar olurdu
Benim imzamı gördünüz mü?Hayırlısı bakalım. Fotoğrafa bakılırsa RTM'ye emek veren herkes bitiş imzasını atmış.
Bu ayın sonlarına doğru WP8'li telefonların raf takvimleri ve fiyatları netleşmeye başlar muhtemelen.
biride şu wp 7.8 i imzalasada bize doğru yollasa ne kadar güzel olacakben böyle bekliyorum beklemeye ama umarım beklediğime değecek yeniliklerle gelir.sadece giriş ekranı değilde birsürü özellikle gelse ne kadar olurdu
Bence 7.8'de donanımla ve çekirdekle ilgili olmayan özelliklerin %90'u gelecektir diye tahmin ediyorum.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?