WMAPlus! s60 v1.25 Türkçe

SoniX1

Üye
    Konu Sahibi
WMAPlus! s60 v1.25 Türkçe
WMAPlus! s60 v1.25 Türkçe+ 9 Yeni Skin !

En iyi müzik çalar programlarından birisi .. Bir çok ses formatını destekler.

Desteklediği ses formatları : Wma , Mp3 , Ogg , Acc , Midi , Amr , Mp4 , M4a
 

Ekli dosyalar

kardes ıyı guzel de emegın ıcın tesekkurler de bı de n72de calıssa super olacak her ozellık calısıyor acılıstakı sıyah ekran gıtmıyor bu sorunu cozecek bı hayırsever cıkmadı ya yanarım yanarım da ona yanarım tam 2 aydır ben bu konudan dertlıyım hala da derlı olacgım benım oncekı telım de 6630 du bu programdan vazgecemezdım sımdı telefon engelledı kımse de yardım etmıyor zaten.....

--------------- Ekleme ---------------

bu programla benden baska kımse ılgılenmıyor herhalde neyse ıyı aksamlar
 
kardeş teşekkürler... emeğine sağlık bak bi ilgilenen var artık.... sağolasın...
 

gs_1905

Üye
sağolasın gercekten lazımdı bu program kurcam sımdı ama daha once baska yerden bulmustum bende sıstem hatası verıyo bu programı acarken benım telefonum n-gage sorun telefondamı acaba sağol genede kardes elıne sağlık
 
bı de n 72 de calısanı olsa var ya dunya benım olur yemın ederım
 
cok özledim bu programı. telefonumu mu degıstırsem aceba?
 
sizce güzelmi yaaa 6600 joyistick sorunum var aşağıya basmıyor tinerle silsem düzelirmi acba
 
eline emeğine sağlık kardeş bende bunu arıyordum sağolasın
 

freshh

Üye
vatana millete hayırlı olsun
 
eskiden kullanıyodum güzel bir program saol