WLAN Güç Tasarrufu ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
WLAN Güç Tasarrufu ?
Bu Wlan ın güç tasarrufunu ben hep interneti kullanmadığın zaman kendiliğinden kapanması felan olarak düşündüm ama bugün baktım güç tasarrufunu devre dışı bırakıncada internete girmediğin zamanlarda wlan dan çıkıyo peki o zaman bu wlandaki güç tasarrufu neye yarıyo güç tasarrufu etkin olunca internet daha yavaş tasarruf devre dışındayken internet daha mı hızlı oluyo ???
 

-efşan

Üye
wireless'in devamlı açık kalmasını önlüyor sadece nete girerken açıyor böylece devamlı çalışır durumda da olmadığı için şarj ömrü uzuyor
 
Tepkiler: nonamex
    Konu Sahibi
wireless'in devamlı açık kalmasını önlüyor sadece nete girerken açıyor böylece devamlı çalışır durumda da olmadığı için şarj ömrü uzuyor

internet hızını kalitesini etkilemiyo yani ??? iyide ben güç tasarrufunu devre dışı bıraktığımdada wireless devamlı açık kalmıyo internetten çıkınca wlan kapanıyodu bu nolcak
 
ben etkinlestirince baglanti cok nadiren geliyor nete baglsnmiyor buyuzdenhep devredisi birakiom eger wirekessin sadece gerektiginde acilmasini istiyorsan wireles secme yerin ayarlara gir ve wlan oldigunda gosteri asla yap
 
    Konu Sahibi
ben etkinlestirince baglanti cok nadiren geliyor nete baglsnmiyor buyuzdenhep devredisi birakiom eger wirekessin sadece gerektiginde acilmasini istiyorsan wireles secme yerin ayarlara gir ve wlan oldigunda gosteri asla yap

um asla zaten tamam şimdi anladım bu wlan ın gerektiğinde açık olmasını ayarlayan wlan olduğunda göster seçeneği dimi o güç tasarrufuda internet kalitesini mi etkiliyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...