Winter Alone (Önizlemeli) Benim yapımım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mtoyanik

Üye
    Konu Sahibi
Winter Alone (Önizlemeli) Benim yapımım




Tema benim yapımımdır.
 
Tepkiler: s@hr@ ve " Tehlike "

meftun71

Üye
Çok teşekkür ederim kaliteli bir çalışma olmuş fakat ufak bir isteğim var giderip yeniden yükler misin ?
Müzik Çalar için ve Mümkünse Opera için de icon ekle... yapamazsan da canın sağolsun güzel çalışma yinede
 

s@hr@

Üye
Emeğine sağlık...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...