Windows XP Emulator for 5800,n97

cg77

Üye
eline saglik
 

ajan579

Üye
5230 da çalışıomu aga
 
Trial diyo yaa napıcam lütfen yardımcı olun
 

uuRxDD

Üye
trialsa niye paylaşılıyo anlamıyorum
 

ak42

Üye
güzel ama türkçe olsaydı dahada güzel olacaktı
 

ZaZuM

Üye
güzel paylaşım ama keşke türkçe olsa üstadlar bi el atsa ya
 
ilacı olmayan trial proğramın neresini paylaşıyorsunuz anlamadım gittti....
 

lqrdemre

Üye
active işini nasıl halledicez????
 

tuncay89

Üye
slm ya trial diyor bu arkadasllar bende bu programin free si war orginal 5 eEvRO ya aldim
 
çok sağ olun üsteğmenim

----------Eklendi @ 22:39:18 ---------- Yazıldı @ 22:37:09 ----------

bende trial diye bir şey çıkmadı ayrıca sorunsuz çalıştı