Windows XP Emulator for 5800,n97

gokkurt

Üye
teşekkürler güzel paylaşım ama gerçekten trial olmasa daha güzel olurdu
 
emegine saglık ama olmadı trial vermio sadece Quit veriyo
 

Tracy35

Üye
teşekürleR güzel paylaşım
 

siegocu

Üye
trial olsa süper olucak :S
 

idris_35

Üye
Tam sürüm olsa bomba bişi olurdu. Emegine sağlık. Arkadaşlar bunun ilacını bulan var mı?
 
arkadaşlar bunu kurunca pc deki bi programı açabiliyomuyuz telde yani xp emilatörü derken komple bildiğimiz xp de yapılan herşeyi yapabiliyomuyuz ?? (bu telefonun donanımıyla nasıl oluyo hayret )
 
keske biri bi aciklama yapsa...yüklemeye korkuom valla tele bisi olcak dye...
 

ekoemre

Üye
yüklendi ama pro bozuk dioo
 
arkadaşlar bunu kurunca pc deki bi programı açabiliyomuyuz telde yani xp emilatörü derken komple bildiğimiz xp de yapılan herşeyi yapabiliyomuyuz ?? (bu telefonun donanımıyla nasıl oluyo hayret )

Arkadaşım öyle XP'de kullandığım programları falan kuramıyorsun. Telefonun kendi bazı bölümlerine sanki XP'demişin gibi gidiyorsun.

Örneğin masa üstünde messages yazısına tıkladığında mesajların açılıyor. Bluetooth iconuna tıkladığında bluetooth ayarlarına gidiyor. Güzel, eğlenceli bir uygulama.

Telefona zarar falanda vermiyor, korkmayın kurun.
 

ekremfm

Üye
activation failed neden olmuyo