windows punk 1.0 alpha Müthiş Bir Tema

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
windows punk 1.0 alpha Müthiş Bir Tema
YOLU PAYLAŞMAKTAN GEÇEN HERKEZE İYİ FORUMLAR

DEVİL_LORD saygıyla sunar:

Punkçı arkadaşlar için süper bir tema hazırladım.Emeğimin karşılığı olarak yorum yazın ve teşekkür etmeyi unutmayın.

ÖNİZLEME:


LİNK:

1 teşekkürü çok görmeyin emeğe saygı
 
Tepkiler: D€aDMaN ve H/\S/\N

H/\S/\N

Üye
s40 telefonum yok ama önizleme güzel
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...