Öneri windows phone uygulamam..LedFlash

rvn_10

Üye
    Konu Sahibi
windows phone uygulamam..LedFlash
Merhaba arkadaşlar daha önce yazboz uygulaması yapmıştım ve burda tanıtmıştım Öneri - windows phone yazboz uygulaması - MaxiCep
bana destek olan herkese tekrar teşekkür ediyorum .
Yeni bi uygulama daha yaptım LedFlash uygulaması
Flash desteklemeyen telefonlar için ekran ışığı mevcut Ekranı istediğiniz renkte ışık yapabilirsiniz.
Programı indirip yıldız verirseniz memnun olurum.Yardım eden etmeyen herkese Teşekkürler
 
Tepkiler: saynesim, maydinmaydin, zaakaan ve 5 diğerleri
Elinize sağlık.
Çalışmalarınızın devamını dilerim.
 
Tepkiler: emz

orian

Üye
Elinize sağlık indirip puan vericem şimdi. Lumia'larda bildirim flaşını aktifleştirme şansı yok mu? Uyugulama yok mağazada biliyorum fakat bunun "yapılabilitesi" nedir ?
 

rvn_10

Üye
    Konu Sahibi
Araştırmak lazım o konuda bi bilgim yok açıkçası.Mağazada olmayan bi uygulamayı yapmak tabiki iyi olur ama yapılabilir olsa şimdiye kadar yapan olurdu diye düşünüyorum
 

orian

Üye
Ya bunu kimse istemiyor mu acaba? Geri bildirim yoluyla mı, twitter'dan mı ya da hangi yoldan ise. Güzel bir özellik.
 
benim bildiğim gelen cevapsız çağrıları okuma API.si bile dağıtılmadı yapımcılara, o yüzden RapDialler gibi başarılı bir uygulama bile cevapsız çağrı bilgilerine ulaşamadığından bunu bildiremiyor. e bu bilgiyi alamayan uygulama neye dayanarak flaşı yakacak? herşey W10 ile rayına oturur bence API.ler yayımlanınca
 

orian

Üye
İnşallah valla. Bazı şeyleri uygulama yapımcılara bırakmamalı. Bu led flaş işte iphone yapmış. Bak ve bunun gibi bişey yap. Ona da patent diyorlarsa windows tuşunu uyarı olarak ayarla. Bende 925 var. Şarjı bittiğinde şarja takıyorum diğer tuşlardan bağımsız şekilde yanıp sonuyor. Hep yapımcılara uygulama geliştirin diyor hem de şu api olayında bildiğini okuyor.
 
Hangi flashı denediysem bi sure sonra sönüyor kendiliğinden ve bi daha zor yanıyor bunun sebebini bilen var mı ?
 

Sensation

Emekli Yönetici
Elinize sağlık ama istemediği izin kalmamış. Tüm bilgilerimize erişim var.
 
Tepkiler: byibo
Hangi flashı denediysem bi sure sonra sönüyor kendiliğinden ve bi daha zor yanıyor bunun sebebini bilen var mı ?

Telefonunuzun flashının yapışkanı gitmiş olabilir yada arka polikarbon kasa genleşmiş olabilir biraz kenarlarından parmağınızla bastırarak yakmayı deneyin flashı
Tasarım çok basite kaçmış açıkça profesyonel veya orta duzey bir grafikerle anlaşıp tekrar yaptırmanızı tavsiye ederim heleki o yazı renkleri çok kotu durmuş bence Türk geliştiricilere destek için 5 yıldız verdim ama beğenmedim açıkçası , dediğim gibi grafikerseniz daha iyi bir çalışma yapın yakınınız varsa yarım edecek ona yaptırın yoksa orta düzey - profesyonel bir grafiker ile anlaşıp yaptırın
 

rvn_10

Üye
    Konu Sahibi
güncelleme geldi denemelerde kullandığım izinleri kaldırmayı unutmuştum hallettim =) ön kamerada kaldırıldı artık rahat indirebilirsiniz =)
 

trepcan

Üye
Üstad ekran kapanınca flash otomatik olarak kapanıyor. Ekran kilidi açıkken 30 saniye sonra ekran kapanıyor haliyle el feneri gibi kullanamıyorum uygulamayı. Eğer ekran kapandıktan 5 dk sonra veya ayar ekleyerek kullanıcının istediği zaman otomatik kapanacak şekilde ayarlama yaparsa uygulama tadından yenmez. sade ve kullanışlı bir uygulama eline sağlık.
 

rvn_10

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler dikkate alıcam
 
Eline sağlık birde uygulamaların yapımını anlatırsanız iyi olur