Windows Phone Geçiş Yardım.

esmeran3

Üye
    Konu Sahibi
Windows Phone Geçiş Yardım.
Öncelikle iyi günler yardım ettiğiniz için teşekkür ederim.

Ben su anda samsung galaxy S4 kullanıyorum ve takas etmek istiyorum ama değişik şeyler arıyorum artık. IOS kullandım Symbian Kullandım Android OS kullandım sıra da windows phone var. Lafı çok uzatmayım.

Nokia kamera sağlamlık olarak özledim denebilir ama beni tatmin edecek s4 tarzında bi telefon var mı ? Iyi ki almışım dedirtecek ikinci el düşünüyorum takasla teşekkür ederim yardımlar için.
 

_Shinku_

Üye
S4 tarzında bir telefon yok Microsoft - Nokia o kadar kötü telefon üretmez.
 
Tepkiler: sfgnrl, kahraman333333, Peocawe ve 2 diğerleri

esmeran3

Üye
    Konu Sahibi
Ahaha s4 de çok güzel telefon yalana gerek yok.

Önerebileceğiniz bi telefon var mı ?
 

_Shinku_

Üye
Ahaha s4 de çok güzel telefon yalana gerek yok.

Önerebileceğiniz bi telefon var mı ?

Bütçenizi söyleyin ama Windows Phone'a geçerken bazı şeyleri göz önüne alın.

Mesela uygulama azlığı. Günlük kullandığınız uygulamaların var olup olmadığını store'dan kontrol edin. En önemli nokta bu bence. Ondan sonra geçmeyi düşünün.
 

esmeran3

Üye
    Konu Sahibi
Instagram
Whatsapp
Messenger
Facebook
Clash of clans
Swarm
Muzik indirme programları vs.

Bunlar vardır ve ınstagram hala Beta mı ?

Oyun felan oynamıyorum pek
Şarj güzel gitsin kamera güzel olsun beni üzmesin ve bide kamera programları .

Bütçe s4 ile takas veya 800 tl civarı ikinci el olur sıfır almam bidaha çünkü baya baya zarar çok
Ah o kadar para olsa hiç düşünmem
Lumia 830 ideal olabilirdi ama 1.2 Ghz ve 720 p ekran bozmuş
 

Sensation

Emekli Yönetici
Çok güzel telefon düşünebilirim aslında artısı çok bi telefon. Şarjı felan ne kadar gidiyo bi bilginiz var mı



aynen ya 6 inç bi telefon mu alsam napsam artık bende
Şarj ve kamera ikisi bir arada başka Lumia yok zaten.
 

Emre

Üye
Clash of clans Sadece X Serisi Ve Nokia N1 Var
Windows Phonede Yok ;(
 
Kardeşim lumia 1320 filan deneyebilirsin ama uygulama yok mesela senin o dediklerinden bikaçı yok veya beta. mesala clash of clans yok
 

wpfurkan

Üye

Whatsapp -> var
Facebook ve Messenger -> var
Clash of clans-> yok
Swarm-> şahsen bilmiyorum ama sanırım var ama kötü
Müzik indirme programları-> yüzlerce var
 

esmeran3

Üye
    Konu Sahibi
Şarj ve kamera ikisi bir arada başka Lumia yok zaten.


Fiyat olarak beni aşıyo yoksa dusunurdum 6 inç bi telefona da nasıl alışırım ki ya aslında Şarj bi gün görürsün yeter kamera da güzel olsun deyim
Whatsapp -> var
Facebook ve Messenger -> var
Clash of clans-> yok
Swarm-> şahsen bilmiyorum ama sanırım var ama kötü
Müzik indirme programları-> yüzlerce var


Ciddi ciddi clash of clans yok mu ?
 

Sensation

Emekli Yönetici
Fiyat olarak beni aşıyo yoksa dusunurdum 6 inç bi telefona da nasıl alışırım ki ya aslında Şarj bi gün görürsün yeter kamera da güzel olsun deyim



Ciddi ciddi clash of clans yok mu ?
Ben bile düşüyorum ama büyüklükten dolayı gözüm korkuyor
 
Fiyat olarak beni aşıyo yoksa dusunurdum 6 inç bi telefona da nasıl alışırım ki ya aslında Şarj bi gün görürsün yeter kamera da güzel olsun deyim



Ciddi ciddi clash of clans yok mu ?
Yok yeğenim de istemişti o oyunu ama yok malesef ve çıkarmayı da düşünmüyorlarmış
 

esmeran3

Üye
    Konu Sahibi
Yok yeğenim de istemişti o oyunu ama yok malesef ve çıkarmayı da düşünmüyorlarmış

Ciddi ciddi çok üzüldüm artık bi tablet alır oynarım bende bakalım

Konuya dönelim aslında

Lumia da çok kötü bi seri yapmış ya fiyat performans cihazı hiç yok
 

_Shinku_

Üye
Ciddi ciddi çok üzüldüm artık bi tablet alır oynarım bende bakalım

Konuya dönelim aslında

Lumia da çok kötü bi seri yapmış ya fiyat performans cihazı hiç yok

Alacaksan 1520 ya da 930 al. bence 1520 al çünkü bataryası çok iyi kamerası 1020 kadar olmasa da çok iyi ekranı note 4'ün ekranıyla yarışır (parlaklıkta fark atıyor) Bence fiyatını kesinlikle hak eden bir telefon ama dediğim gibi tek sıkıntı bazı uygulamalar. O aradığın uygulamalar varsa 1520 senin için çok iyi olur.
 

esmeran3

Üye
    Konu Sahibi


1520 çok güzel telefon da işte fiyat biraz uçuk geldi ikinci el fiyati bile 930 ikinci el fiyati daha uygun