windows phone 8 ailesinde tek eksiğim kaldı

    Konu Sahibi
windows phone 8 ailesinde tek eksiğim kaldı
bugun babama aldıgım lumia 620 ile evde 520 620 720 820 oldu bi 920 kaldı
 
Tepkiler: -Börteçine-
Yapma ee artık xboxda çoklu oyun oynarsınız.
Bu arada hayırlı olsun.
 
Acını anlıyorum dostum başın sağ olsun
 
1020 nolucak 822 gibi özel modeller de var Şaka bir yana hayırlı olsun...
 

IVI-Elia

Üye
Sen 920'yi çabuk al çünkü 1020 ve 925' de gelicek.Bi de yılsonunda yeni 1025(tabi ismi ne olur bilemem ama ) phablet gelicek.Sen paranı ayarlar

Bu arda hayırlı olsun..
 

yeauw

Üye
valla helal olsun hyrlı olur inş.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
520,620,720,820,920 ve tabi ki king of the lumia=900
 
    Konu Sahibi
Ali kemal abi sana laf yok hepiniz saolun buarada once 820 yi ben aldım kardeşim 720 yi beğendi abim 520 aldı bu gun babamda gidip 620 aldı hepsini inceledim güzel oldu ama 820 en iyileri bence tabi 920 ye laf yok
 

tgoksen1

Üye
helal olsun valla :d neyse hayırlı olsun kardes gule gule kullanın bizdede s3 bb 9300 lumia 620 ve lumia 920 var
 
annemi 620ye ikna ediyordum ki son anda galaxy s advance'i beğendi onda karar kıldı malesef. şu an tek lumia bende hala
 

saynesim

Üye
Mutlu bir aile mutluluklar dilerim kardeşim
 

gkcll

Üye
Windows phone ailesi

güle güle kullanın