windows media player Orjinal temaları

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
windows media player Orjinal temaları
arkadaşlar microsoftun sitesinden orjinal temaları ücretsiz indirebilirsiniz. çok güzel temalar var.



 
Tepkiler: gökhan008

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ama ufak bi sorun war eğer temalardan pişman olursanız eskisini bulamıyorsunuz söylim dedim
 

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yok maxicepte sakat olmaz
temalar gerçekten güzrl aten microsoftun sitesi
değişiklik isteyenler için güzel ama ben sevmedim açıkçası
 

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
nasıl yav dış görnüşleri değiştirilmiyor mu sonradan?

yaw bildiğin tema değişik şeklleri war ama ilk temayı yani asıl asıl temeyaı bulamıyorsun

onlarda orjinal hattagüzel şekilerde bile war ama tercihim dşında kalıyor
 
teşekkür ederim denicem

--------------- Ekleme ---------------

indirdim oluyor bunlar çok güzel

--------------- Ekleme ---------------

hocam eski halini alıyor kormayın dış görünüm modundan ayarlayabiliyorsunuz
 
Bİlgilerden Dolayı Teşekkürler...
 

baybat

Üye
en sondan 1 önceki temayı indirdim
 
fabrika ayarlarına dön diyince düzelioo
 
resimli anlatım yapar mısınız?
 

odo789

Üye
buluyorsun eski temayıda