Windows 10 Technical Preview Build 10041 Türkçe

ismail

Üye
    Konu Sahibi
Windows 10 Technical Preview Build 10041 Türkçe
Windows 10 Technical Preview Build 10041 resmi sürümü yayınlandı.

Microsoft Windows 10 Technical Preview Build 10041 Türkçe sürüm iso imajını aşağıdaki linke basıp indirebilirsiniz. Sisteminiz 64 bitse x64, 32 bitse x86 sürümünü indiriniz.

İndirdikten sonra vb programlarla flasha yazdırıp sisteminize kurabilirsiniz..


 
Tepkiler: ÇaRşI 2387
win 10 resmi olarak çıktımı ?
ayrıca iso dosyasını dvd ye çeke biliriz değilmi
 
Tepkiler: -Börteçine-
win 10 resmi olarak çıktımı ?
ayrıca iso dosyasını dvd ye çeke biliriz değilmi
Usb den format at dostum daha hizli oluyor ben hep oyle yapiyorum. Bu arada bu surum deneme surummu yoksa tam surummu?
 
Tepkiler: -Börteçine-

ismail

Üye
    Konu Sahibi
windows 10 çıkmadı daha. bu teknik önizleme sürümü yani kararlı değil. siz windows 10u incelemek istiyorsanız kurun. birinci işletim sistemi yapmayın.
Eyvallah bende onu sormustum. Tam surum cikinca yuklerim
 
Tepkiler: -Börteçine-

bbakkus

Üye
Build 10049 çıktı fast update olan pclerde güncelleme verildi. Indirmeye başladım %40 oldu.
 
Tepkiler: -Börteçine-
bakalım final nezaman çıkçak
 
Tepkiler: -Börteçine-

bbakkus

Üye
2015 2.çeyreğin sonu olur muhtemelen hala çok eksiği var sistemin
 

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Kullananlar bi yorum yapabilirmi stabil sayılırsa kuralım 8.1 çok çabuk şişiyor.
 
ben 8.1 prodan memnunum şahsen 7 ultimatede güzeldi
 

remzi33

Üye
Build 10049 çıktı fast update olan pclerde güncelleme verildi. Indirmeye başladım %40 oldu.


Hocam 10049'u ben de kurdum. Kurulumdan sonra açıldığında her şey sorunsuzdu. Ancak ilk yeniden başlatmadan sonra metro uygulamalar açılmaz oldu. Buna ayarlar, bildirimler, başlat menüsü vs her şey dahil. Sadece eski masaüstü uygulamalar açılıyor. Önceki sürüme geri döneceğim ancak windows update açılmıyor. Ne yapabilirim?
 
belki bu yardımcı ola bilir
 

bbakkus

Üye
Güvenli moddan aç önceki sürüme dön diyebilirain
 
bu windows 10 lite versiyonu yokmu ?
 

remzi33

Üye
Hallettim arkadaşlar sağolun. Birkaç farklı işlem yaptım. Müsait bir zamanda konu açıp detaylıca anlatacağım.