windovs7 yardım acıl arkadaslar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

okankoc

Üye
    Konu Sahibi
windovs7 yardım acıl arkadaslar
slm arkadaslar benim anakartım(CONROE PRESLER F SBI066 DUAL CORE CPU İSLEMCİMDE 3.00GHZ EKRAN KARTIM NVDIAG FORCE62001GB RAM VAR ama sorunumxpde kullanıyorum mecburıyetten windovs7 yukledigim zaman acılıstakı hosgeldınız veye kapatırken yada bişeye girmeye calısırken cizgiler cıkıyor bunun sebebi nedir acil yardımlarınızı beklıyorum simdiden tesekkür ederim
 
Tepkiler: buronto

okankoc

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar yardımcı olan yokmu yav
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...