Win7 Mikrofon sorunu(Again)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mertko12

Üye
    Konu Sahibi
Win7 Mikrofon sorunu(Again)
Bİliyom Çok konu var ama Tam anlatmamışlar gibi yada eksik neyse.Mikten ses cok az geliyo okadar az ki kayıt yaptıktan sonra,ki mikrofon speakrın dibinde kafamı yakalstırınca anca duyuluyo birisi forumda bası yukselt diyordu sadece yuksek frekansta bi ses geliyo ve yukselmeye devam ediyo
Stereo karışımı kapalı söyleyebileceklerim mikrofon kameranın mic'ı ama bi kamreayı mik olarak kullanıyroum ama skype de kosnustuğum kız ses geliyo diyo hatta şarkıyı tanıya biliyo bu arada kız RUS ne diye bilioyorsunuz beyler yardım edin aklıma gelice konuyu acacağım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...