Wifi sorunu

    Konu Sahibi
Wifi sorunu
Discovery 1 kullanıyorum Wifi bağlantı her zaman açık evden ve işten bağlanıyorum birinde diğerine geçtiğimde Wifi işareti yanında yuvarlak içinde ! İşareti çıkıyor Wifi kapatıp açınca giriyor yoksa girmiyor daha önce bu sorun yoktu 19 gündür böyle durum sorun nedir
 
bilmiyorum ilk senden duydum bende 1 kullanıyorum bende hiç olmadı resetle istersen devam ederse şifreleri unut birdaha girip bağlan oda olmadı formatla başka bişey düşünmüyorum
 
    Konu Sahibi
Yaptım olmadı aynı durum devam ediyor
 
@forever_zest kullandığın cihaz anladığım kadarıyla GM Discovery değil mi ? Kullandığın ROM Custom mu yoksa Stock mu ? Android sürümü nedir ? Cevabını bekliyorum
 
    Konu Sahibi
Yardım edin lütfen sorun devam ediyor
 
    Konu Sahibi
Orjinal kitkat 4.4.2 gm discovery 1
 
    Konu Sahibi
Kitkat ilk çıktığında yükledim böyle bir sorun yoktu çözüm bulmak istiyorum Wifi ile ilgli bir aylardan kaynaklı bir sorun bu göster kastım bulalım sorunun kaynağını
 
göster kastım bulalım sorunun kaynağını

?!? Klavyenin azizliğine ugramisin anlaşılan ama baya çorba etmiş işi ne demek istediğini anlamadım ancak ayarlardan olduğunu sanmıyorum büyük ihtimal modem dosyasında bir sıkıntı vardır tekrar Stock ROM atmak çözüm olabilir
 
    Konu Sahibi
Klavye hızlı tanımlama başka bişey tanımlıyor neyse fabrika ayarlarına geri dön yapıyorum arasıra hard format (Ses açma kapama tuşlarından yapılan) garanti dışı kalır mı?
 
    Konu Sahibi
Kalmaz ama.çözüm olacağını da sanmıyorum yine de denemeye değer
Üstat Swift Wifi programını google play indirdim ve optimize ettim düzeldi sağol yardımların için.
Böyle bir sorun yaşayan olursa böyle optimize programları ile çözebilirler..