White Belle by Andrenlsbr

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
White Belle by Andrenlsbr
White Belle by Andrenlsbr
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: gardi, pesimist27, F4C4C1 ve 10 diğerleri

DiaBLoS

Admin
Süpersin ...
 
Tepkiler: najanaja
Çok güzel görünüyor gerçekten teşekkürler
 
Tepkiler: najanaja

inanomer

Üye
Teşekkürler
 
Tepkiler: najanaja

uribaju

Üye
tşkler
 
Tepkiler: najanaja

AHMED...

Üye
güzelmiş arkadaşım teşekkürler
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi


----------Eklendi @ 21:34:59 ---------- Yazıldı @ 21:34:21 ----------



----------Eklendi @ 21:35:32 ---------- Yazıldı @ 21:34:59 ----------

Çok güzel görünüyor gerçekten teşekkürler


----------Eklendi @ 21:36:11 ---------- Yazıldı @ 21:35:32 ----------



----------Eklendi @ 21:37:20 ---------- Yazıldı @ 21:36:11 ----------



----------Eklendi @ 21:37:51 ---------- Yazıldı @ 21:37:20 ----------

güzelmiş arkadaşım teşekkürler
 

jatvalca

Üye
emeğe saygı kardeşim güzel tema yükledim bile
 
Tepkiler: najanaja

nopapeny

Üye
şu temanın tamamen sadesi yok mu ya ... ana ekran mavi oda beyaz olsa daha süper olacak ya
 

nopapeny

Üye


ismini hatırlamıyorum ama bembeyaz olanlarıda var.

O dediğini bende buldum çok var hemde ama ya mesaj kısmının rengi tutmuyo, ya takvimde problem var, ya menu arka fonu oldumu boğuyo anlamadım bi sağlam birşey bulamadım gitti kürkçü dükkanı misali döndüm yine Nokia Evolve ye
 
Tepkiler: najanaja

nopapeny

Üye
Yapanın eline sağlık olsun. Yalnız ana ekranında beyaz olanı yok mu ya
 

nopapeny

Üye
bu themeleri yapıyorsnuz mu buluyorsunuz mu anlamadım ki
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...